Czy praca kilka godzin dziennie w domu na komputerze i robienie kilku tysięcy PLN miesięcznie za sprzedaż produktów cyfrowych (niekoniecznie swoich własnych) brzmi dla Ciebie atrakcyjnie? Cóż, są ludzie, którzy robią to właśnie za pomocą Google Adwords i kochają to. Mają więcej czasu na robienie rzeczy, które naprawdę lubią w życiu. Wszyscy nauczyli się pracować mądrzej, a nie ciężej.
Co to jest Google Adwords?
Za każdym razem, gdy przeprowadzasz wyszukiwanie za pomocą google, zobaczysz listę wyników wyszukiwania. Są one wyświetlane bezpłatnie. Ponadto zobaczysz Linki sponsorowane wyświetlane po prawej stronie wyników wyszukiwania, a czasami wyświetlane u góry wyników. Są to płatne reklamy. Reklamy Adword są płatne za kliknięcie, co oznacza, że osoba reklamująca płaci Google za każdym razem, gdy ktoś kliknie ich reklamę.
Ludzie używają Google Adwords, programu Pay-Per-Click, aby promować własną stronę internetową i produkty. Ponadto wiele osób również z niego korzysta, nawet jeśli nie są właścicielami strony internetowej. Używają go do promowania i marketing -u programów partnerskich. Zaletą korzystania z AdWords jest to, że możesz uzyskać natychmiastowy ruch w swojej witrynie.
Oto (5) kroki do rozpoczęcia udanej kampanii Google AdWords.
Krok 1 – Zdobądź podstawową wiedzę
Zanim zaczniesz zarabiać pieniądze z AdWords, najpierw musisz się kształcić. Musisz zrozumieć, jak działają adwords i pey-per-click. Google ma witrynę informacyjną, która zawiera prezentacje i przewodniki, dzięki którym poznasz podstawy działania na ich stronie internetowej. Istnieje również wiele ebooków na ten temat. Upewnij się jednak, że autorzy są wiarygodnymi, doświadczonymi i profesjonalnymi ekspertami. Eksperci dzielą się bogactwem informacji, wskazówek i strategii.
Krok 2 – Otwórz konto Google Adwords
Po zrozumieniu, jak działa Google, możesz otworzyć konto Google Adword. Google ma minimalne koszty, aby rozpocząć. Google przeprowadzi Cię przez kilka kroków podczas konfiguracji konta.
Krok 3 – Napisz kreatywną reklamę tekstową
Musisz stworzyć swoją reklamę. Celem reklamy jest zachęcenie jak największej liczby osób do jej kliknięcia. Chcesz się wyróżniać od reszty. Zanim napiszesz swoją reklamę, zapoznaj się z reklamami konkurencji. Następnie napisz kilka różnych kreatywnych reklam tekstowych i przetestuj każdą z nich, aby zobaczyć, która z nich ma najwyższy współczynnik klikalności.
Krok 4- Lista słów kluczowych
Lista słów kluczowych jest kluczowa. Właściwa lista może stanowić różnicę między sukcesem a porażką, dlatego warto stworzyć najbardziej wydajną i ukierunkowaną listę słów kluczowych. Im bardziej skoncentrowane są Twoje słowa kluczowe, tym lepiej ukierunkowani i zainteresowani odwiedzający, którzy klikną Twoje reklamy, doprowadzą do większej liczby zakupów. Jednak im bardziej ogólna lista słów kluczowych, tym więcej użytkowników nie jest zainteresowanych tym, co sprzedajesz, a to może łatwo i szybko wykorzystać budżet reklamowy.
Krok 5- Ustalanie budżetu
Google zapyta Cię, ile średnio chciałbyś wydać dziennie i jaka jest maksymalna kwota, jaką jesteś w stanie zapłacić za każdym razem, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę. Ustaw maksymalny budżet na przystępnym i wygodnym poziomie i nigdy nie wydawaj więcej, niż jest wart odwiedzający.
Oto pięć podstawowych kroków, które pomogą Ci zacząć od sukcesu w Google Adword. Praktykując i zdobywając doświadczenie z AdWords, będziesz stale poprawiać skuteczność swoich kampanii. A wraz z poprawą wydajności zyskasz bardziej ukierunkowanych użytkowników, co przełoży się na większą sprzedaż.