Gadżety reklamowe w reklamie

Gadżety reklamowe to elementy wyposażenia reklamowego wykonane zazwyczaj z tworzywa sztucznego lub innych materiałów pasujących do marki lub firmy sprzedającej reklamowany produkt. Gadżet reklamowy może być gadżetem marketingowym lub czymś, co można wykorzystać w toku reklamy. Gadżet reklamowy to zazwyczaj urządzenie (ogólnie stosowane) mające na celu przyciągnięcie uwagi klientów i zachęcenie ich do korzystania z produktu lub jego oferty.

Każdy gadżet reklamowy ma numer, zwykle od dziesięciu do czternastu, nadrukowany na opakowaniu, który brzmi: Gadżet reklamowy.

Istnieje kilka rodzajów gadżetów reklamowych, których typ decyduje o przydatności reklamy.

Pierwszym i najprostszym gadżetem reklamowym są kubki reklamowe. Ich najprostszą formą jest klasyczny kubek z nadrukowanym pośrodku numerem, np. siedem to minimalna wartość dla kubków z numerem nadrukowanym na zewnątrz. Bardziej wyszukane gadżety reklamowe posiadają na zewnątrz haft lub koronkę. Jednak ich prostota sprawia, że ​​można je łatwo pomylić ze zwykłymi filiżankami. To samo dotyczy rodzajów gadżetów reklamowych z pismem, takich jak mini lub postery czy kalendarze.

Kolejnym rodzajem gadżetów są gadżety mikro- i makroskopowe. Są to gadżety, które służą do mierzenia lub uzyskiwania informacji o temacie reklamy, np. waga, wzrost, ciśnienie krwi itp. Przylegają one do przedmiotu za pomocą mikroskopijnych lub makroskopowych kropelek. Są przeznaczone do identyfikacji przez podmiot i jako wynik medycyny sądowej.

Najbardziej wyrafinowanym i zaawansowanym technologicznie gadżetem są lustra reklamowe. Reklamy umieszczane w tych miejscach posiadają specjalne powierzchnie odblaskowe lub odblaskowe, dzięki czemu temat ogłoszenia jest dobrze widoczny, a także widoczny dla klienta. Takie odblaskowe powierzchnie są również używane do oświetlania tablic reklamowych i okien.

Ostatnią kategorią gadżetów są displaye reklamowe. Są to zazwyczaj banery, billboardy lub inne podobne gadżety, których wielkość i kształt zależy od stylu i ilości miejsc, w których reklamodawca chce wyeksponować reklamę. Ekspozytory reklamowe są czasami łączone z innymi gadżetami w celu uzyskania ciekawych i oryginalnych reklam.