5 sposobów na sprzedaż ubrań na Facebooku.

Skonfigurowanie sklepu na Facebooku jest bardzo proste, jednak i jak już przeszedłeś ten cały to proces to bardzo dobrze. Teraz możesz i uruchomić taką o to sprzedaż ubrań przez ten cały kanał społecznościowy, który jest kolejnym kanałem sprzedażowym Twojej firmy. Wykorzystaj jednak wszystkie i dostępne to opcję, które jednak i pozwolą na lepsze osiągnięcia.

1. Oznaczenie produktów w postach.

Produkty z takiego to sklepu łatwo oznaczysz i bezpośrednio na każdym zdjęciu albo i filmie. Możesz to zrobić w trakcie i tworzenia właśnie takiego to posta albo jednak i edytować już istniejący taki o to wpis. Wystarczy tylko i wyłącznie, że klikniesz, w taką o to ikonkę oznacz, produkt, ale i następnie wpiszesz jego nazwę, dzięki też i temu zaprezentujesz asortyment w bardzo atrakcyjny sposób, ale i zachęcisz do kupowania danej odzieży.

2. Dodanie przycisku CTA.

Zadbaj też i o to, aby umieścić na Twoim fanpage’u przycisk CTA, który też i jednak będzie o wiele bardziej zachęcał do wykonania i określonych to akcji na stornie. Na przykład też i przycisk kup teraz.

3. Płatne reklamy.

Facebook już od dawna umożliwia wykorzystanie takich o to płatnych reklam, aby jednak i dotrzeć do obecnych, ale i przyszłych klientów. Możesz też i je targetować pod kątem wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań, ale nawet i zachowań.

4. Recenzje na Facebooku.

Na stronie i firmowej możesz również i włączyć opcję rekomendacji, dzięki której jednak i tacy o to użytkownicy będą mogli ocenić Twój o to sklep, ale i zostać swoją opinię. Co też i zwiększysz również zaufanie do Twojego e-bzinesu.

5. Sprzedaż ubrań na Facebooku w formie transmisji live.

Coraz jednak bardziej i popularną to formą sprzedaży, która jednak i rozwinęła się zwłaszcza przez ograniczenia wynikające z takiej to pandemii, jest też i transmisja na żywo. Daje też i ona wrażenie wizyty w takim też i eleganckim o to butiku, gdzie sprzedawca urządza też i profesjonalną to prezentację produktów.

Przygotowanie do takiej to transmisji.

Przed jednak i rozpoczęciem nadawania musisz sobie przygotować ubrania wraz z numerami katalogowymi i stwórz listę linków przekierowujących do sklepu. Dobrym jednak i pomysłem będzie również i stworzenie krótkiego takiego to scenariusza, w którym też i krótko opiszesz swoje następujące to elementy.

Prezentowanie asortymentu sklepu.

Wykaż też się pomysłowością i zaprojektuj, swoje produkty w taki o to sposób interesujący dla odbiorców możesz, na przyklad i przeprowadzić transmisję za pomocą drugiej to osoby, która jednak i będzie prezentować takie ubrania na sobie.

Nawiązywanie kontaktu z klientami.

Ważnym jednak i tutaj elementem podczas prowadzenia takiej o to transmisji jest interakcja z widzami, która może Ci pozwolić utrzymać ich o to uwagę, ale jednak i zachęcić do zakupów.

Zwiększenie zasięgu.

Transmisja live jest premierowanie przez ów Facebooka, jednak i to Ty powinieneś też i samodzielnie o to zadbać, aby jednak i dotrzeć do jak największej takowej to liczby klientów. Poinformuj też i swoich o to odbiorców na fanpage o planowaniu takiej o to transmisji i zachęć też i do wzięcia udziału w tej o to transmisji.

Regulamin.

Jednak i kiedy planujesz, sprzedawać ubrania właśnie na takiej o to transmisji live najważniejsze jest, też i dopasowanie o to takiego to regulaminu, który powinien zostać przypięty w komentarzu, aby jednak i widzowie mogli go znaleźć. Taki regulamin musi jednak i zawierać informacje o formie składania zamówień, cenę i sposób wysyłki, ale jednak i też czas realizacji.